lördag 1 mars 2008

Dunder

McMarra´s Thunder and Lightning IV


Jisses vilket oväder. Blixtrade och dundrade omvartannat precis här ovanför i natt. Av en slump(?) hade jag stängt av datorn och tagit laddaren ur väggen innan jag givk och la mig, datorn som alltid står på... Vet inte om man ens behöver tänka på sånt här men hemma är det ju en nödvändighet.

Mina handikappsbesvär har inte försvunnit, snarare förvärrats. Allt tar längre tid efterosm jag måste göra saker med en hand. Tvätta håret, trassla ut koppel, städa, klä på mig etc... Man tror ju att skrapsår ska bli bättre efter ett par dagar, men icke! Får se ur längre tålamodet håller till att skriva med långfingrarna...

Igår hämtade jag och am.-Paula pizza från La Candela, oooooooooooooooooooooooooooooh så gott. Jätte trevlig italiensk pizzeria med riktiga stearinljus överallt. Det blir definitivt återbesök.

Finns många saker som skulle kunnats dokumenteras dessa dagar men min kamera fungerar ju inte.......det är är inte lika roligt utan kamera. Ska se om min oersättliga mor kan finna en lösning på problemet idag.
Kims undar, Emma och Kellie är världens gulligaste och enklaste att ha och göra med. Precis som en annan tycker de att vädret är piss och vill hellre stanna inne och sova:-)

Enligt SMHI ska det bli regnigt och kallt de kommande dagarna. Hatar att vara beroende av vädret. Skönt att åka på utställning imorron och spendera en hel dag inomhus.

Inga kommentarer: