lördag 1 mars 2008

Dagens

-Tråkighet: Hann inte lösa Melidokrysset eftersom alla enhands-sysslor tog sån tid.
-Upptäckt: Elenette, goood stuff.
-Middag: Fläskfilé! Med sallad. Jag skulle kunna leva på sallad. Jag har levt på sallad (anledningen till dagens kondition; från sallad och a-fil till redig middag varje dag...hmhm).
-Artikel: Till schapendoesklubbens klubbtidning. Hoppas den kommer med i nästa nummer, inte skickat den än och deadline är idag...kommer den med kommer den även publiceras här.
-Uppmaning: Lyssna på Elenette.
-Läkning: Handen läker och har under dagen gått från amputerings-status till sårskorpor med endast två svullna fingrar.
-Konstaterande: Rather do it than do it good. Om jag promotar för elenette måste jag lägga ett ord för Lamont också (myspace). Det är en mening som jag har börjat efterleva mer och mer. Förr var det Gör det ordentligt eller låt bli Nu gäller mer Bättre att göra det än inte alls.
-Bra: Snart kan jag fota igen och när jag kan det innebär det att moren och Payas har kommit hit:-) Längtar!

Inga kommentarer: