fredag 28 mars 2008

What are you staring at!?

Den här veckan har vi varit minst 5 pers vid frukostbordet. Vi är tre som äter frukost. Resten tittar på.
Vaktmästaren från scrubs (säsong 1) reagerar ungefär som jag skulle vilja göra när JD stirrar på honom. Klydda ihop all mat och bara gå därifrån.
Jag hatar att umgås på morgonen. Alla dagar börjar på morgonen, mina dagar börjar katastrofalt dåligt. Från klivauppdags och två timmar framåt, inklusive frukost, ska alla helst hålla minst en armlängdsavstånd, inte prata, inte titta och absolut inte fråga något.

Mamma lovade att jag kommer få äta min frukost helt ifred när jag kommer hem nästa vecka. My god! Tänk att få äta gröt tillsammans med Morgonpasset och Smp, helt i egen takt.
Gott folk, tänk till mer än en gång innan ni gnäller. Att få anpassa sin morgon efter sig själv är verkligen fantastiskt.

Inga kommentarer: