måndag 31 mars 2008

Uppladdning

Helgen är planerad. I lördags planderade Maja och jag detaljerna. Det kommer bli kanon.


Snart är jag hemma...åhh! Är fortfarande lite orolig över hur det kommer gå att åka tillbaka. Just nu känns det som att jag ska vara kvar i Holland mest för att kunna ha det på pappret och säga att jag varit utomlands. Tre månader ser lite tramsigt ut, ett halvår är bra.
Men det finns så mycket kul som lockar där hemma...

Dessutom skälls det jobbigt mycket här nu. Jag HATAR när hundar skäller. Snart är jag hemma...hemma i min tysta källare.
Jag har bara en nervös tågresa, en natt på flygplatsen, en flygtur och ytterligare en tågresa över till Sverige innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eeeeeh....tänkte på det där du skrev om att du hatar hundar som skäller. Tror Pommac tar illa upp över att det bara tog dig några månader att glömma henne. ;)

Have a safe trip back! Ska bli spännade att höra om Pajas på äventyr.