fredag 14 mars 2008

Idag bjuder jag på en bild...


...Sofia också, orkade inte klippa bort henne. Och hon är alldeles för söt för att klippa bort;-)


Ungefär så känns det just nu- stört. HAHA, på ett rätt bra sätt.

1. Proffs och proffs, hehe. Erkänner att jag för säkerhets skull frågade Gerard och...: The Netherlands or Holland, same as in swedish:-)

2. Undrar om någon kennelhjälp lyckats blanda in så många människor ner hit som jag gjort. Hehe.

Nu ska Iske och jag gå en halvlång promenad. Eftersom choklad medföljde fruktleverensen denna gång måste jag röra på mig för att må bra, största felet sitter i hjärnan.
I morse t ex var jag allergisk, just nu är det antagligen 'bara' en reaktion(röda prickar/utslag på ahand/arm som min mor fick beskrivet i ett liiite hysteriskt sms i morse) från allt klor jag använder när jag städar. Eller möjligtvis sågspånet som valparna är i (som även sitter sig i kläderna, ligger i sängen och på alla tänkbara och inte tänkbara platser).

Och Lycka Till, alla Malmö int. utställare...Hade en väldigt trevlig helg där förra året med Carro o Fezzi i Limhamn:-) Några hysteriska skrattanfall när Sanna var med, när vi gjorde några fåfänga besök att förbereda DagX.

Inga kommentarer: