tisdag 25 mars 2008

Åhhh i natt gäller det

...eller inte!


Håll ut Pommac, en vecka kvar...

Pommsen var orolig innan ikväll när jag pratade med Hemma och i sms:et jag nyss fick av moder min blir jag tillfrågad om de ska ringa om det blir i natt...Gah!
Det är beräknad till söndag. Inte bra, inte bra alls.



Titta vem jag träffade i Leeuwarden. Självaste fadern, Nilo! Jag fick inte ha kvar honom här och ta hem honom den fjärde april. Hehe.
Jag kan upplysa de som inte läst föregående inlägg att på denna bild har jag både en kvarstående allergisk reaktion, otillräcklig make-up och fått 2½ h sömn på ca 1½ dygn. Och ändå så fräsch! Haa vad folk andas djupt och mentalt riktar taggarna utåt när jag skriver så, känns ända ner hit.
Jag kom nyss på att dagen efter Dagen efter är alltid värre. Kanske inte ska skylla allt på vädret med andra ord.

Inga kommentarer: