fredag 21 mars 2008

Kraften

Har någon sett min ork? Den är borta.
Lämna gärna en kommentar om någon sett den...typ i Sverige, två veckor för tidigt. För idag är det exakt två veckor kvar tills jag är påväg hem.
Min allergi är på bättringsvägen. Doktorn förvranade mig om att tabletterna kunde göra mig svag. Så där har vi det antagligen.

Igår var Elly och jag i Haagse Bos med Pebbles, Porsche och några dvärgar. ÅÅÅÅÅÅÅHHH så mycket enklare bouviererna är att hålla på med.

  • Långfredag här är inte röd dag.
  • På söndag tänds påskeldarna. Då ska jag och Kim på påsk-party (wihu).
  • Elly följer med på utställningen på måndag. Skoj. Personlig fotograf:-)
  • Jag ska handla lite påskgodis och påskstäda här. Och hålla tummarna för alla (mina) tävlande i helgen som ska till lilla Sthlm och tävla.

Nu ska jag ut och träna med Pebbles. Ska se om jag möjligtvis kan komma så långt i träningen att jag kan visa henne fritt på utställningen.

Inga kommentarer: