lördag 22 mars 2008

Fog

Dimma så långt ögat når (inte så långt vill säga)!
Jag är lite nöjd över mig själv idag (eller är det häxorna jag har att tacka...). Inget bajs, bara lite kiss som lätt går att svabba upp. Antagligen för att jag har börjat viga mina kvällar åt hundarna som nu kommit in i rutinerna lite bättre. Får se om det håller...

Nu är det städardags hos pupparna. Två av dem ska få åka till nya familjer idag, så det behöver vara extra rent.
Sen ska jag fortsätta städa...jag kan lova att det inte blir mindre bajs att städa, det är bara på olika platser och mer eller mindre utspritt.


Jag har även bestämt mig. Japp, nu är det allvar.
När påsken slutar börjar min inför-Sverige diet; mindre och nyttigare gäller. Joho, kan lova att det behövs... Hoppas att strandsäsongen kommer sent i år så jag hinner vara hemma i någon månad innan det blir dags att tillbringa tid vid stranden. Lagom om den börjar i augusti.

Inga kommentarer: