måndag 17 mars 2008

Diagnos fastställd

Jaha, då var man allergisk helt plötsligt. En person med allergi, det är jag det.

Det är väl märkligt att första gången på ca 7 år jag blir tvungen att gå till doktorn, blir det i Holland. Jaja, nu har jag i varje fall en doktor. Det har jag inte kunnat skryta med innan. Jag skrevs in hos familjens doktor om i fall att jag behöver komma tillbaka (vilket verkar skrämmande troligt med tankte på oturen som tydligen förföljer mig).
Ska äta tabletter nu i ett par dagar och hoppas på att det hjälper för jag ser helt förskräcklig ut. Gerard hävdade att skönheten kommer inifrån men jag vet inte det;-) Baserar mitt inre på mitt yttre, som så många andra.

Skulle vara spännande att veta vad jag är allergisk mot...

Nu ska jag jobba vidare. Allt går väääldigt mycket långsammare i dag, följden av att allt kliar och är helt svullet o stelt och naturligtvis en saftig huvudvärk ovanpå.
Dessutom är det mycket som ska göras eftersom stackars Hennie fick ta hand om allt själv igår när det regnade HELA dagen. Värsta monsunregnet igår...

Men så småningom hade jag tänkt ladda upp lite bilder här från gårdagens succé i Leiden. Den som väntar på något gott...

2 kommentarer:

Anonym sa...

USCH! jag lider med dig...

Anonym sa...

nje men vet du itne vad du ör allergisk mot?= det ville jag ju veta.. när kommer du hem? du vet att vi har en repris av helgen i hmmm oktober`? eller var det november? ha det fint gumman! kramar sara