torsdag 28 februari 2008

Dumma kamera

Det gäller att fokusera på det goda, hitta det som är positivt som någon klok människa sa. Vad många kloka människor jag omges av.
Min kamera, eller snarare batteriet alt laddaren, vägrar att fungera och jag är extremt missbelåten med det. Så här kommer det positiva, en bild jag redan har:

Moses och Anton i Lenhovda. Helt värdelös bild men den symboliserar mina kommande timmar/dagar. Ikväll ska jag se om jag kan ordna ett läger till i sommar och på söndag ska jag träffa Antons husse.


Måste tacka för de medömkanden jag fått, få visserligen men ändå befintliga.
Och en varning till mina medmänniskor; Jag rekommenderar inte att spraya Hansaplast plåsterspray på öppna sår, det gör fruktansvärt ont och går inte att tvätta bort utan att det gör ännu ondare. Utstå det en hel natt ovanpå att vakna med huvudvärk och behöva vara tålmodig utan att kunna vara sarkastisk eller störig utan att någon tar illa upp blir tooooo mutch.
Nu ska jag ta min omplåstrade hand och gå ut med Iske, som får flytta tillbaka till sina kompisar på måndag. Ska städa här då så det inte luktar löptik när Payas kommer.
Kellie och Emma ska också få föja med ut och gå, Kims hundar som jag ska passa i helgen. Mycket snälla och behagliga så det kommer inte bli särskilt betungande...mest skönt att ha normala "petdogs" omkring mig. Lovade att de ska få bo med mig så de slipper bli kennelhundar:-)


Ikväll blir det pizza med american-Paula. Pizza=beslutsångest...ah.


Ännu ett klagomål på min valplista har inkommit. Och visst är det svårt att motstå den här lilla krabaten som onekligen är väldigt, väldigt söt:

Inga kommentarer: