söndag 3 februari 2008

Tvättning

Nu är det dags att jag rycker upp mig. Jag installerade en mätare som visar hur många besökare jag har på bloggen varje dag och det var väldigt många fler än vad jag trodde.
Därför känns en liten tillskärpning av både innehåll och utformning på sin plats.
Jag kan ju bättre än så här...


Idag har jag skött mig, tror jag. Mina öron blöder från de små hrrmmm, sötnosarna som låter så otroligt gulligt. Det glädjer mig att jag inte har hand om dvärgarna varje dag, fy tusan, och folk påstår att vallhundar är skälliga.
Just nu väntar jag på mitt sällskap som måste ladda batterierna innan vi beger oss ut på en löparrunda, har även laddat in lite ny musik så nu kommer det bli lätt som en plätt att springa.

Hela mitt rum är fyllt med fukt och imma på fönstren. Vågar inte tumla kläderna efter mitt förra missöde (det...krympte. Så kan de gå när inte haspen är på!) och är därför tvungen att hänga upp tvätten på element, stolar och galgar i lägenheten. Det kändes konstigt att flytta från tvättkällaren i Lönashult där vi hade ett helt rum med tvättlinor till Bramstorp där vi fick hänga upp den på en ihopfällbar ställning i källaren till hit.

Ja det kommer en tid när jag ska börja gå åt andra hållet och byta upp mig istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd. Nu kan inte jag läsa din blogg utan att du ser det längre då ;-)