onsdag 27 februari 2008

Valplista


Det är så roligt att få mail:-) Särskilt hälsningar från Sverige. Det är extra kul.

Kommentarer är också skoj...en kommentar fick mig att tänka till lite extra. Efter att ha funderat på saken måste jag erkänna att min lista på sötaste valpar har förändrats en aning.

Det beror självklart lite på individen. T ex har ag sällan skådat en så charmig sak som Kims Femke, sv/s dvärg, vilken liten goding! Nu har hon växt ifrån sig en aning men för ett par veckor sen, ah!

Det här blir kvällens första lista, men inte sista (ha).

1.
Schapendoesarna....terribly!
Töserna är rätt söta de också;-)
2.
Shar-peiarna, och ja, jag blev påverkad i allra högsta grad.
Föresten lånade jag den bilden från den sidan som den kommer från(ähumn). Hoppas man får göra så. Jag läste en kurs i trean, jag kommer ihåg vad bli läste om (bl.a. upphovsrätten), vilken lärare, vilket klassrum, hur boken såg ut men jag har ingen aning om vad kursen hette...har nog förträngt det.

Inga kommentarer: