måndag 11 februari 2008

Sverigebesök i Holland

Den 14/4 flyger jag inte tillbaka hit själv, Sanna följer med! Det ska bli kanon kul. Visserligen tänker hon åka tillbaka till Sverige efter några dagar men det ska vi nog vara glada för. Hur skulle folk annars få sin post i tid? Alvesta Postterminals bästa medarbetare, kan jag slå vad om.

Det ska i vilket fall bli jätte roligt att hon kommer med hit. Här kommer antagligen vara flera valpkullar då, mycket att titta på med andra ord. Vid den tiden kan jag förhoppningsvis staden ännu bättre och kan till och med guida runt lite:-)

Idag har jag gjort flera dumma saker. Eller flera saker som säkert visar sig vara dumma. Så är det att vara spontan och snöa in sig i samma tankar, tro att man tänker först och handlar sen...det brukar visa sig att jag kommer på något-tycker det är bra-vill göra-hittar inga negativa sidor-hittar fortfarande inget negativt-handlar. We will find out...


Nu ska jag vila min mage som har ont och hoppas på att benhinnorna repar sig till imorron. Tiden läker alla sår...bah.


Imorron, då Anita, då kommer lite bilder och rapport om de små svarta MONSTREN.

Inga kommentarer: