måndag 25 februari 2008

Steg i rätt riktning

Någon idiotisk varelse har satt datum på mina foton idag. Det var inte jag. Påtal om någon...Nobody is perfect, and I´m Nobody. De e va Hennie brukar säga. Hehe, humor på hög nivå.
Ikväll på utställningsträningen på hundklubben gick det riktigt bra med Iske. Hon är som en helt ny hund. Så till helgen kommer hon antingen vara perfekt eller slå om och bli odräglig igen;-)
Förutom det kommer jag inte ihåg vad jag har gjort idag. Städat och hållt igång hela dagen och inte hunnit med något riktigt...

Jag har i varje fall varit i skogen och gått med Iske och Grietje. Grietje börjar bli riktigt fin nu, musklat till sig redan.

Iske

Grietje, mums med lervatten.


Holländsk radhus. Har svårt att förstå planlösningen med ovanvåningen...på väldigt många hus har man snetak. Ser konstigt ut. Säkert någon som kan reda ut varför...

Inga kommentarer: