tisdag 19 februari 2008

Ole dole,

Den här veckodagen är ointressant, tråkig, långsam och värdelös. Dessvärre likaså jag. Kanske inte värdelös men extremt tråkig och rätt ointressant.

Idag har jag tittat på Vetenskapensvärld programmet Bestäm dig!. Intressant. Lite precog att jag samtidigt hade en massa sidor om högskolestudier uppe precis innan. Eller att systeryster och jag pratade om det igår. Vilket som.
Jag har i vilket fall svårt att bestämma mig. Som de sa är det rätt svårt att låta bli att låta sig manipuleras samtidigt som man ska följa sin intuition. Jaja, jag behöver inte ha bestämt något före år 2009. Goda tider tills dess.

Beslut där det finns många starka alternativ att välja mellan och man vill ha det bästa för att inte ångra sig, det är svårt.

Krona eller klave, eller ola som Lollo brukar säga.

Inga kommentarer: