fredag 1 februari 2008

Februari

Då har det alltså gått en hel månad av det nya året. Otroligt.

Igår skrev jag ingenting (:-O) för jag hade inte tid...eller FEL: jag tog mig inte tid.
Det hände inget kul. Ellie var här, vi gick lite promenader med hundarna, vädret var nog lika dåligt som hemma..blåste som tusan.

Idag står det schnanuzer-badning och städning av korridorer på schemat, förutom den vanliga cyklingen (om jag vågar) och promenaderna(om jag vågar)/träningen (har det väl för bra här, mitt hypokondriska beteende har förvärrats; benhinnor, tandvärk, UVI, förkylning, tinitus....).

I natt drömde jag att sulan lossnade på mina Vans. Jag var tvungen att byta dem och kom inte ihåg vilken affär jag köpt dem i. Och för att hitta rätt kvitto var jag ju tvungen att veta det. Till slut kom jag fram till att de kom från JC (JC? Har de skor där? Inte i Växjö iaf...) och att mamma fick rota fram kvittot åt mig.
Det var verkligen inte relevant information men de här skorna betyder rätt mycket för mig.


Nytt i Skåne: Sanna har köpt en ny bil, jäklar vad fint. Nu är det bara vovven o villan som saknas.

Inga kommentarer: