söndag 17 februari 2008

Wasa

Ibland behöver man påminna sig själv om vissa saker. Birthday.se är en bra sida, kalender är ett annat sätt att komma ihåg, om man kommer ihåg att titta i den. Imorron är det ett år sen vi var hos farmor och åt jätte goda (och många) kakor. Hittade en mapp med bilder från kak-kalaset, småsyskonen var så söta:-)



Nu ska jag klura lite på vad jag inte vill missa. Det är så märkligt för när jag tänker på att om två månader har jag bara lite mer än två månader kvar här känns det som om jag måste hinna med något. Men jag vet inte vad.
Först pulverkaffe (trodde aldrig jag skulle uppskatta Kvarnis eko Gevalia som jag skulle gjort nu) och sen en tänkar-promenad med Quiche.

Ett ord som de flesta holländare kan är Knäckebröd. I vissa Supermarket finns det faktiskt Wasa. Det låter så kul när de försöker...ja de e inte lätt.

Inga kommentarer: