torsdag 7 februari 2008

Hem



Vy från en park i Enschede. Hit kommer jag åka fler gånger...Verkligen underbart. Det bästa är att här slutar staden. Så här nära Ingenting har inte jag varit sen jag lämnade Sverige.


Dagen skulle kunna beskrivas som Swq, upp och ner.
Positivt:
Solsken.
Parken vid Zuid.
Gerard har bestämt sig för att Loes ska visas innan han tar valpar på henne (yej! senast igår skulle han para henne), hon blev så fin när Kim trimmat henne.
Om en månad är det mars och då är det bara en månad kvar tills jag ska Hem( och efter det har tiden här "vänt" och jag har varit här längre än vad jag ska vara kvar).

Negativt:
Hemlängtan. Särskilt efter kompisar. Och att äta framför TV:n. Och att träna(träna är som knark, och nyårslöften är svåra att hålla.............HAHA).
Trötthet.

Jag längtar efter Payas.






Loes, Pepper och Quich


Imorron ska Gerard och jag till Eindhoven med Pebbles, Porsche och Minx (säkert galen stavning men det låter så). CAC utställning så det är på riktigt det här. Denna Minx, väldans vacker tydligen, behöver bara en poäng till för championat. Gerard har sagt att om Pebbels uppför sig kan jag visa henne men om hon inte gör det tar han henne (haha, hade jag varit honom skulle jag väl sagt tvärt om till den som tränat hunden...men jaja, he is the boss).
Det blir en tidigt morgon. Mycket tidig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Jag hoppas verkligen att du får visa =) Kram/Maja