måndag 11 februari 2008

Very funny

Quiche leker med två bollar. Så otroligt roligt att se en hund så förvirrad och trögfattad...tog honom flera sukunder att fatta vart bollen var. Kanske var lite taskigt att köra med två bollar samtidigt...han är ju inte mer än hund. Hane dessutom.

Man får gärna köra ner volymen till min. Smålänning pratar med hund, uisch.

Eftersom jag bestämt att jag ska skriva fler inlägg om varje ämne för att det ska bli mer lättläst kommer det ytterligare ett lite senare (med ämnet dvärgar, Anita).

Idag bestämde jag mig för att jag inte kommer att jobba på Kvarngården i sommar. Eller egentligen var det min fd. arbetskollega som bestämde det. När denne inte heller kommer jobba där i sommar blev det ett enkelt beslut...annars hade jag nog inte kunnat låta bli, förra sommaren var riktigt rolig.

Inga kommentarer: