tisdag 5 februari 2008

Roliga timmen

Så här såg det ut när schanuzrarna och jag hade roliga timmen idag:

Hira, i behov av trimning (den andra = Pepper)





Det fanns en förklaring till varför det var så kallt så näsan(/orna, fler än min faktiskt) rann innan idag; fixaren städade pannan och hade då, klokt nog, stängt av den.


Beslutat och konstaterat:
- Jag ska få vara med Kim i trimmet ca en dag i veckan för att lära mig trimma. Mycket bra. Tänk vilka taxpengar jag kan göra sen.
- Efter WorldDogShow i Juli stannar jag i Sverige. Lagom långt tid att vara här. Som Gerard själv sa (även om han vill att jag ska stanna i ett år, eller så länge jag vill, och i sommar jobba i boarding kenneln) Your future is not here. Nepp, det är den inte, men jag är otroligt glad att jag gjort det här.
- Möte x2 i Sthlm på två dagar under min hemmavistelse, underbart! Är lycklig för att det löste sig så bra. Nu återstår bara boendefrågan, men det brukar inte vara några större problem. Jag kan alltid göra som jag brukar göra; bjuda in mig själv (sänder en tanke till alla, stackars(?), människor som förbarmat sig över mig: Tack).

Inga kommentarer: