lördag 31 maj 2008

DEPRIMERANDE

När jag slog över från P3 till Melodikrysser valde jag SR Kronoberg....


Hört om vädret på Lokala Nyheterna Radio Kronoberg:
"Det blir en solig eftermiddag med lätt molninghet. Vinden blir svag och temperaturen kan nå upp till 27 grader"


Jag hoppas innerligt att alla har vett att uppskatta det. Man behöver inte ligga i solen eller vara ute...bara man har förstånd att gilla det.
Jag rebellierade situationen med att få håret att gå i samma nyanser som ögonbrynen. Jädra vad mörkt det blev.

1 kommentar:

Sofia sa...

Håller med dig!
Jag äälskar detta vädret med zero moln o varmt som en bastu!
Men vissa av mina kompisar klagar som tusan! typ : - jag smäller aaav!
elr så vill de inte ens sitta i solen o sola som omväxling av skolans faktiskt nästan normala temp denna tiden på året. :O
jag blir galen.
jaja