onsdag 28 maj 2008

Åoskar, en vecka kvar!

Imorgon är det en vecka kvar tills...ja vadå? Jag ger alla en stunds betänktetid.

Idag är det dampväder. Det har varit/är upp mot 30 grader varmt, mulet och super kvalmigt. Ibland kommer det en störtskur och ibland ser det ut att klarna upp. Antaligen kommer det snart börja dundra.
Positivt är att alla, likaväl fyrbenta som tvåbenta, är lika trötta.

Jag är till och med för trött för att komma på något bra att skriva om. Jag ämnar skjuta det till framtiden...

Två roliga saker kan jag berätta:
-Kim och jag ska gå på bio på fredag. Jag skulle gärna vilja se The Bucket List, den verkar vara det bästa alternativet. Tyvärr går den, vad jag kan utläsa, väldigt tidigt på eftermiddagen vilket innebär att vi(läs Kim) fortfarande jobbar. Även What happens in Vegas finns bland alternativen (verkar dock lite väl lik den där när han gifter sig och de inte kommer överens osv..) likaså Be Kind Rewind med Jack Black. Och han är ju rolig. Någon som har några bra åsikter att komma med?
-Om exakt en vecka kommer mina släktingar:-) Så nu känns det lönt att förbereda och planera lite. Utflykter ska det bli...hitills står Amsterdam på listan.

1 kommentar:

Sofia sa...

tjotjo, ja tkr what happens in vegas, visst kanske lite lik, men verkar bra :P
sen: kallar du din närmsta famme för släktingar, släktingar säger man väl typ när ma inte vet benämningen haha =P
guud va ja längtar, har samlat ihop 4 underskrifter idag!
byyyyyeee