torsdag 29 maj 2008

Backstabbed

Föreningslivets glada dagar!
Kör över mig ett par gånger till och jag kommer att vara jämnad med marken.
Ibland undrar jag vad jag håller på med och varför.
Väldigt ofta undrar jag om folk är medvetna om vad de sysslar med eller om de bara är dumma i huvudet.




I Holland kan nuläget beskrivas som en tryckkammare. Igårkväll var luften så tung att jag trodde min hjärna skulle skrumpna ihop av syrebrist.
För övrigt är jag nere i en liten kaffe kopp om dagen och skyller all huvudvärk på vädret. Jag har också fått förkylningsblåsor/sår i munnen och min hals kliar. Det skyller jag också på det tropiska klimatet som även råder i min lägenhet men då i form av råkall fuktighet.
Jag vet inte hur det känns att vara i en tryckkammare, jag vet knappt vad det är, men det låter rätt.

Inga kommentarer: