onsdag 14 maj 2008

Naket

Här kommer lite avklädd fakta, därav rubriken.

  • Jag har på något sätt förstått att man helt klart ska utnyttja livet. Det är för mycket som måste hinnas med för att det ska slösas bort.
  • Jag konstaterade att man aldrig ska försöka uppleva något som någon annan gjort. Det går inte.
  • Jag har även förstått att jag tydligen inte är så lätt att lära känna. Jag vet inte varför...det bara är så. Vissa människor tilltalar mig, då blir det lättare.
  • Jag kan härmed inse att jag (truly madly deeply) måste arbeta med och tillsammans med människor på ett eller annat sätt. Att jobba ensam vore outhärdligt.
  • Mina cirka tre återstående veckor i Holland börjar kännas fattigt (ett ord som jag har börjat använda när jag tänker, åh fattigt eller det var fattigt) och måste utnyttjas maximalt. Ungefär som på semester när man vill göra allt se allt och gärna flera gånger för att få ut mesta möjliga.

Sist men inte minst:

  • Min besöksräknare räknar inte bara varje sidvisning och unikt besök. Den har även koll på exakt var mina läsare befinner sig. Så du (ni?) i Bollebygd (hrm), Älmhult, Vänersborg, Stockholm, Oxie eller för all del resten av västkusten: hoppas ni har haft några trevliga stunder här på vägen från Småland till Overijssel. En kommentar kanske vore på sin plats? För alla nyfikna går det bra att maila eller kommentera frågor.
    Och jag ändrar mig, Sveriges baksida kan fortsätta vara tyst...har svårt för Göteborg.

Kanske kommer det ytterligare något i stil med wannabe vis. Förmodligen i mitt slutord. FÖr jag ska ha ett sånt också.

Inga kommentarer: