tisdag 8 januari 2008

Uppvakning

Idag har jag insett att jag ska åka och vara borta ett bra tag. Just nu (16.46) känns det helt OK och ska verkligen bli kul. Jag försöker ställa in mig på att jag bara ska åka iväg en sväng och kan komma tillbaka när jag vill. För jag vet att när jag väl är där kommer jag övertala mig själv att ge det tid om jag (mot förmodan) inte trivs.

Så just nu är jag inställd på en avstickare till Sverige rätt snart:-) Jag menar....det är ju inte längre än till Norrland....folk pendlar ju varje dag(eller vecka i varje fall) herre gud.


Idag för ett år sedan började min dåvarande och delvis fortfarande kollega och kompanjon Hoppsan och jag räkna ner dagarna stadigt till studenten. Just nu försöker jag att undvika räkna timmarna som jag har kvar att fixa allt på....som vanligt har jag lyckats att skjuta upp allt in i det sista. Men desto effektivare blir det!



Dá man! Ala Hoppsan Tiffany humor.

Inga kommentarer: