lördag 19 januari 2008

Besserwisser?

Eller stavade jag fel kanske?

Eftersom man på Blogger, om man inte använder sig av kommentargranskning vilket jag inte har ansett att jag behöver, måste gå tillbaka i inläggen för att se kommentarerna såg jag en kommentar idag. Så nu är jag bara tvungen att slänga ut ett sånt här inlägg...

Jag skriver här enbart för att jag själv skulle tycka det var mer än roligt att läsa själv om det var min kompis/släkting/bekant som åkt iväg som jag gjort. Det är ett enkelt sätt att berätta om vad jag gör här...
Dessvärre har jag inte tiden att granska varje inlägg eller korrekturläsa dem(dessutom borde jag inte behöva förklara med tanke på hur många gånger jag skriver om min verkligen inte tillräckliga engelska)inte heller skicka dem till någon översättningsbyrå
...så Bajskåv, dasent mätter to mi if sam wörd gets vrong...och om någon har problem med det så är det ju bara att sluta läsa.

Kan inte låta bli att undra lite...har svårt att tänka mig att en av mina närmare vänner skulle skriva ett sånt inlägg anonymt. Hade knappast tagit illa upp om Sanna eller Sofia slängde ur sig ett hahaaha du är så dålig Vickan eller nåt.
Det är fegt att kritisera utan att våga stå för det. Men jag vet ju hur det brukar låta från vissa...scary att dem läser min blogg:-S


/VICTORIA , som står för sina urusla engelska kunskaper som kommer bli bättre med tiden

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker bara att det är bra att du inte stavar rätt alla gånger! Då fattar jag i alla fall någonting av vad det står ;-)

Kram/Maja

Victoria sa...

Hihi, det känns bra! För även solen har ju sina fläckar...hmhmm;-)

Anonym sa...

jahaförlåt förlåt förlåt, jag trodde verkligen att du fattade att det var Jag som skrev de dära. Men sen vill jag bara påminna dig om att har man en blogg elr liknande så kan man bara räkna med att få kommentarer som man kanske inte ville ha. Men vad är då det värsta man kan göra om man blir lite irriterad på någon anonym?, jo, att ägna ett helt inlägg åt den personen. kommer at vara mer serri i forts. krammmmmm<3333