lördag 19 januari 2008

Najs!



Krezip!
Dutch så det förslår

Imorse regnade det som tusan. Under förmiddagen regnade det och i eftermiddag har det regnat. Förutom att försöka underhålla ett tjugotal hundar cyklade jag till stan, i regnet, för att titta på stan och köpta lite nödvändiga saker.
En sådär halvtråkig dag, lite dyster mycket regnig. Jag hittade en rosa bikini i stan för att liva upp stämningen lite. Dessutom klär jag ju så bra i rosa! (or not......utbudet var inte det bästa...och de hade nog varit billigare att skicka ner min fina gula istället) I vilket fall som helst fick jag tillfälle att praktisera detta vackra plagg.
Åh underbart! Jag ska förslå mor att skaffa en jackusi, verkligen inte dumt. Lite regn kommer ner, mörkt, lagom tyst, bubblor och varmt vatten..... Ah, här vet man hur livet ska avnjutas.
Upplyftande va?



So damn me!

Inga kommentarer: