torsdag 10 januari 2008

Tacksamhet

Och alla omtänksamma, trevliga, söta, roliga, ärliga(!), snygga, lovley people som jag har fått förmånen att omge mig av;
jag är så tacksam för alla telefonsamtal och sms med lycka till hur hur-känns-det.

Det känns lite lamt med bara ett ord så varför inte komma med ett gammalt citat från Jon Bon Jovi himself:
"You never say goodbye, you just say good night. But you remember to say thank you."
Tack underbara människor för att ni finns. Jag hoppas ni vet vilka ni är.

2 kommentarer:

Sara sa...

hejsan! hur har du det? Nere i Värmen=) lite varmare ön här är det nog?! själv sitter man i en regning håla å väntar på värmen eller snarare drömmer sig tillbaka till thailand=)

ja du... Nu får du allt byta ut den traditionella xidern från grace mot en redig öl-de fick man lära sig i thailand =) hahah..

men du kan väl höra av dig när du kommer hemmåt mot sverigen igen så kanske det kan fixas lite VIP kort=)


ha det gött å ta´t lugnt=)

maja sa...

Vet du att det endast var 20 minuters sol i Växjö under december månad. Du gjorde helt rätt som åkte här ifrån! Inte undra på att man kände sig trött och hängig.

Såg att grupp 1 & 2 var på samma dag i Västerås och tänkte att då kan vi ju åka dit ihop! Men den glada tanken utbyttes snabbt mot en ledsen en, du är ju inte hemma då..

Hoppas att du har det bra tjejen!

Kramar//Maja

P.S jag har påminnt ... =)