söndag 20 januari 2008

Raindrops keep falling...


The rain is falling on my window pane...
för att citera Colbie Caillat.


Det regnar och regnar och regnar....
Jag vill inte ha mer regn nu. Hundarna blir blöta och måste hållas inne. Det är inte lönt att sätta på sig regnkläder och vandra ut...varken hunden eller jag skulle uppskatta att vandra omkring på cykelvägarna och undvika vattenpölar, meningslöst.

Idag har jag ätit junkfood, typiskt dutch. Har även städat i mitt lilla tillhåll, enda stället det är lönt att städa på. I de övriga utrymmena blir det skitit med detsamma när det är sånt här väder... Jag har även tittat på lite fligher hem för min trip till Sverige i april. Många tankar hem till nära och kära! Bodybalance, utgång, Payas, fika och Stockholm står på listan ängsålänge:-D

I nuläget är alla affärer stänga och holländarna sitter bänkade framför TV:n och tittar på längdskrisko åkning. Kult!


Jag hoppas på FINT väder den kommande veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kom bara o tänka på en grej som jag läste i skolan idag. länder där brott förekommer mest i europa är tydligen holland och england.. då mest syftande på cykelstölder om jag inte minns fel.. så var rädd om da bike