måndag 7 januari 2008

Invägning

Då var det bara två dygn kvar, sedan är jag på plats.
Det känns riktigt lovande för tillfället...det ska verkligen bli kul! Jag har inga direkta förhoppningar om något och försöker se det hela som en avkoppling, nytta förenat med nöje.
Som någon klok människa sa gäller det att inte tänka på vad man missar här hemma utan fokusera på vad man får...:-)

Morgondagen består av packning (bortsortering av det som inte är nödvändigt) och fokusering på det viktiga. Måste väga bagaget så att jag inte behöver betala för övervikt det första jag gör;-) Lunch med far min och förhoppningsvis en middag med familjen senare på kvällen. Och självklart något trevligt med vovven.


Annars är allt under kontroll...Ipoden är laddad, passet framplockat, telefonen tankad och ideela åtagande klara(nästan) samt tankarna på ett helt annat håll (försvarsmekanism..?).
Bara att hoppas på en smärtfri resa ner till värmen (nästan 10 grader varmare....absolut inte fel, jämfört med vädret här hemma för tillfället byter jag mot vad som helst). Jag hoppas även att det går enkelt att koppla upp datorn mot nätet. Det ger sig!

Inga kommentarer: