torsdag 24 januari 2008

Home sweet home

Nu har jag bestämt när jag kommer hem igen! och åker tillbaka...
Den 4/4 landar jag på Kastrup och den 14/4 åker jag tillbaka till Holland. Mycket som ska hinnas med under dessa 10 dagar...tre möten, Stockholmsbesök, utgång, Payas, besök hos diverse relatives. Kuligt.

Idag har det regnat igen (yej!).
Ellie och jag åkte till stan o gick med Lous o Pebbles. Jag tvingade bort Ellie till tågstationen och köpte lite vykort så nu jädrar ska de skrivas.
Har redan skrivit ett till Kvarnis som imorron ger mig lön för december (åhh jag är så nöjd med mig själv...tack Victoria för att du offrade din jul och jobbade istället) !


Kyrkan mitt i stan. Finns med på varenda vykort för Enschede. Runt kyrkan ligger en massa resturanger o uteserveringar...so nice! Kan föreställa mig hur trevligt det är på våren/sommaren.

Just nu tomt...

Ellie, Pebbler o Lous i ett köpcentrum där man kan hitta Media Markt, H&M, Esprit...feels like home.


Såhär ser jag ut nu mamma, inte så stor skillnad. Ny jacka sponsrad av Royal Canin, lite blekare(blixten rakt i ansiktet hm) och kanske lite fetare och lite mindre muskler.

Imorron ska jag trotsa vädrets makter och cykla med två hundar oavsett hur det ser ut. Så är det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså, det blir en hemresa ändå?
men den 14:e kan du ju inte åka tillbax=)