lördag 26 april 2008

Vi svävar i min luftballong

Söt.
Molnigt var ordet. Det är precis vad det är.
Igårkväll däremot var det fantastiskt fint. Cirkus 5 luftballonger flög över Haagse Bos när vi kom dit och då måste jag även nämna att vi såg fler på vägen dit.
Måste varit himla tjusigt och fridfullt där uppe. Själva så tog vi en liten jogging tur i skogen och strechade medan solen gick ner. Fullt acceptablet det med.
Undrar hur det är med luftballongsflygandet här...måste vara bra mycket vanligare än i Zweden?
Försökte hitta en Nederlänsk ballongsida men kom inte så långt. De svenska sidorna har i varje fall varit väldans påhittiga med namn...Medvindens Ballongklubb. Hehe.

Sverige och födelsedagsfirande. Lägg märke till dragspelet.
En rolig sak: sett bloggar och annat som visar upp sig med en likadan jacka som jag förärat min garderob med och vet ni vad....den sitter fortfarande bäst på mig.


Holland igen. Lägg märke till mina skor. Hur kan man ens tycka att de är fula? Nee, Elly vet du vad...men holländarna är inte så mycket för det där med egen stil. Estetarna och de alternativa hade fått det svårt här.


Idag är det lördag och vilket betyder marknadsdag och självklart måste vi dit och kolla läget.
Jag måste rekommendera Half Nelson folks! Se den! Mycket bra, väldigt välgjort...en såndär som man kan analysera sönder i skolan, typ som Forest Gump. Störde mig lite på Ryans (som f.ö är som tagen från verkligheten) tätt ihopsittande ögon men det gör honom bara ännu lite mänskligare...

Tot ziens!

Vi = jag och mina vapendragare (Payas och Iske)

Inga kommentarer: