lördag 19 april 2008

Ett missat samtal

Då var det min tur att underhålla amerikanskan. Vi ska till marknaden, kul...

Kort resumé av dagarna som gått:
-Gusten har åkt. Som jag svarade Gerard och Hennie när de undrade om hon kom på tåget så kom hon åtminstående på ett tåg. Men ett sms avslöjar att hon faktiskt tagit sig hela vägen till Sverige. Kul för henne. Det var roligt att ha henne här i alla fall.
-Payas fegar på. Han var glad och lycklig igår när vi gick i skogen, lekte o grejade. Men på promenaderna här i området beter han sig som om allt och alla vill totera honom till döds.
-Iske har flyttat in och håller Payas sällskap.
-Alla dräktiga tikar har fått sina valpar. Så nu ska Gerard börja para resten av tikarna som är/kommer in i löp.
-Jag har fått en ny kontakt på Skype. Minst oväntat att det kommer från det hållet. Till och med kennelklubben hänger med till skillnad från min umgängeskrets;-)
-Veckans roligaste(eller snarare tankspridda, hoppas jag) kommentar: Hon kan kissa och bajsa inne, det gör inget. Eh nä, det är ju jag som städar så det förstår jag.

Inga kommentarer: