torsdag 3 april 2008

Byebye Holland

...för ett litet tag i varje fall.

Så mycket som ska fixas och hinnas med på så kort tid. Men vad gör väl det när jag ska få åka till Svea rike.
Känns lite konstigt att helt plötsligt åka från allt och alla här och ännu märkligare att känna så starkt "bara" för att få komma hem. Hem, hem till Sverige:-D

I kväll tar jag tåget direkt till Schiphol och imorronbitti flyger jag till Kastrup för att ta tåget till Malmö och få äran att träffa Skånes finaste människor. Sen bär det av till skönaste Småland och då blir det party hela veckan. Eller i varje fall för en helg. Härligt ska det bli att få träffa lite släkt på söndag då de små aprilskämten ska firas. Sen börjar allvaret med två Växjö-möte på måndag, viktiga telefonsamtal och på tisdag kommer jag antagligen göra något som jag får ångra.
På onsdag är det Stockholm som gäller där jag troligtvis, förutom ytterligare två möten, kan få träffa lite trevliga 08:or. Nästa helg är det ytterligare en födelsedag att fira och självklart en hund att förebereda inför flytt till Holland... Självklart ska det bli både fikor och promenader därmellan. Och lite shoppning till mina dutch vänner.

Tycker jag har lyckats fylla upp och utnyttja tiden rätt maximalt.

Nu ska jag bara ta hand om alla presenter och kläder, packa ner datorn, byta kläder, göra mig redo för en lååång "dag" och framför allt se till så att jag inte glömmer något viktigt. Typ tågbiljetten...eller passet.

So long! Doi!!

Inga kommentarer: