måndag 7 april 2008

stora fina Sverige

De senaste dagarna har varit årets mest sömnlösa men klart årets bästa.
Jag har lärt mig en läxa. Jag har också lärt mig att Magnecyl Koffein är ungefär lika underskattat som att dansa nykter.

Den här Sverigetrippen var bra. Även om anledningen (för en vanlig svensk måste ha själv och anledningar till att göra saker) heter möte och att det fortfarande känns tugnt att flyga till staden med stort S. Underbart att få bo i mitt jämförelsevis stora hus, sova i min rymliga säng(klagar dock inte på de två senaste nätternas slaggande på en mkt komfortabel soffa), släppa ut de tysta hundarna i den stora trädgården, promenera i den ödsliga skogen, köra på de breda vägarna...

Förutom alla abstrakta lärdomar jag fått erfara de senaste månaderna har jag även fräschat upp konsten att köra manuellt växlad bil. Det är bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en toppenhelg! Så kul har jag inte haft på länge länge =) Man kände sig nästan ung på nytt ;-) Tur att soffan var till belåtenhet oxå =)

Kram