onsdag 16 april 2008

Vart tog hon vägen?

Svar: Hon flög till Holland. Efter 10 otroligt trevliga dagar på hemmaplan. Saknar alla. Längtar efter er, mycket.


Om cirka 3 dagar kommer kenneln ha runt 50 hundar, valpar inräknade. Valpar från sex månader till endast några timmar gamla. Nedrakade gamlingar och 1½ åringar som måste hållas i kondition inför kommande utställningar.
Och att inte förglömma! En schapendoes som känner sig väldigt, väldigt liten och bortkommen. Men han tar sig, det går framåt.


Vi har jobbat hårt de här dagarna. Tur att Sanna vartít här och hjälpt mig, vi har knappt hunnit med något annat än jobb. Hinner med nöd och näppe med att gå ut med min egen hund.
Imorron planerar vi en kväll på stan eftersom butikerna har kvällsöppet och på fredag lämnar Sanna Payas och mig. Så jag skulle kunna tänka mig att det blir lite mer skrivande här framöver. Såklart också en uppdatering med Sverigebilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får visa Payas en bild på Stina och Agnes. Då kommer han nog känna sig väldigt glad över att vara i Holland ;-)