lördag 5 april 2008

Andra andningen

Hade jag stannat uppe ytterligare 2½ h i morse skulle jag varit vaken i rätt exakt två dygn. Mogna som vi är så blev det sängen(soffan) istället.

Min natt på flygplatsen var lugn, långtråkig och tröttsam. Kan Schiphol rätt bra nu och kan upplysa om att de har välidgt ont om bekväma sittplatser alternativt sovplatser.
Flygresan gick smärtfritt och det var helt underbart att landa i Danmark och ännu bättre att kliva av tåget i Malmö.
Igår var en toppendag. Förutom att träffa Skånes bästa människor blev jag mött av sötaste Maja i Alvesta och hade en RIKTIGT trevlig utekväll. Tyvärr(?) kom vi bara till busshållsplatsen... Så ikväll kanske vi faktiskt kan ta oss hela vägen, hehe.

Sofia och jag har promenixat i skogen med Payas och jag har tittat till mitt rum som jag verkligen längtar efter att få bo i. Valparna är lite bajsiga för tillfället (inte för att jag inte är van vid bajs, naturlig del av livet som jag brukar säga zzzz) men ack så söta. Skulle vilja att de blev 5 veckor typ... imorron;-)

Nu dusch och förberedelse inför kvällen sen middag med la familia. Kommer bli en kanonkväll, särskilt med tanke på att jag har gått in i fas nummer två.

Inga kommentarer: