lördag 26 april 2008

Fattas bara

Mitt humör dryper av sarkastisk iroi för tillfället (håååååller tillbaka.....). Orka orka orka, varför varför varför är orden som ekar genom huvudet.
Lördagskvällarna är ungefär lika jobbiga som måndagarna. Måste påminna mig om varför jag gör det jag håller på med och varför jag gjort som jag gjort. Varför måste man alltid ha en anledning till att göra saker och ting? Varför inte bara göra det?
Måste ha en anledning till att vara här, åka hem, ge bort något, ringa någon och definitivt vice versa för resten av befolkningen på denna jord.
Spontanitet eller förmågan att handla endast efter vad man känner för och strunta i att behöva ha en anledning är sällsynt!



Victoria som kommer hem till Sverige om ett par månader kommer vara full av spontanitet. Lovar. Tss.


Imorron ska jag ta hand om alla voffsingarna vid morgonarbetet. Går rätt bra på nätterna nu så det är inte jätte mycket snusk att städa, mer rutinstädning vilket tar mycket tid nu med alla valpar. Imorron åker första valpen från Xseras kull, de e super söta och trevliga. Samtidigt ska de bli skönt att ha några mindre att ta hänsyn till eftersom utrymmet behövs för de andra valparna som växer. En ska dock stanna på kenneln, blir antagligen en Vega (vilket på ren holländska roligt nog blir [feSCHa] He. He. He. Fast det verkar som att det är det internationellt fungerande [vega] som gäller).



Värdelöst foto men ACK SÅ SÖT hon är. Är det någon jag kommer sakna härifrån så är det Pebbles, oslagbart skön.


Tyvärr är mitt humör för min kommande löptur nere i skorna. Hjärnan går inte med på alla bra anledningar jag kommer på. På att bara!

Inga kommentarer: