lördag 26 april 2008

Boka in redan nu

Creator är urduktiga Natha Ekman. En eloge går även till kennel Dei Sanchi i Italien som har bistått med grunden av hunden (exklusivt ska de va!).
I anslutng till WDS i Köpenhamn som börjar den 23/6. Snajsigt va?

Så var kommer jag in i bilden? Det hela började förra skolåret när jag trixade med kursen Projektarbete vilket resulterade i en Marknadsplan för Småland Öland Kennelklubb. Det säger väl det mesta...
Nu är jag "ansvarig" för marknadsföringsbiten av Triple Dogshow. Roligt när loggan som jag jobbat med nu i ett år slutade såhär. Tror att alla är nöjda, i varje fall vi som beslutat om den.

Så där var en del av marknadsplanen avklarad: publicera loggan på bloggen;-)
Skämt åsido...Triple är och har varit en del av min tid här i Holland så det hörtill att skriva om det här.

Håll utkik efter Triple montern på Word Dog Show i Sthlm.

Inga kommentarer: