torsdag 10 april 2008

kast med stora knivar

Skrattretande att folk kan lägga så mycket energi på att försöka få någon på knä. Visserligen har jag dålig balans. Dock inte riktigt så dålig så att jag inte alltid går ut med äran i behåll.

För jag har världens bästa vänner. Världens bästa familj. Bor på världens bästa plats och gör världens bästa val (=tydligen också ett väldigt bra självförtroende).


Efter två INTENSIVA dagar, tur och retur till Sthlm både onsdag och torsdag ska jag faktiskt ta det lugnt. Träning, promenixer, god mat och umgås i gott sällskap.
I morse sa min kropp att det räcker, både hals, huvud och mage är sönderstressat.
Men hade jag inte chansat och utsatt mig för maximal stress för ett par timmar sedan hade jag inte ens varit halvvägs till Växjö nu.


Nu ska jag äta världens godaste risgrynsgröt.

Inga kommentarer: