tisdag 8 april 2008

Galet

Vissa saker bestämmer sig verkligen för att gå mot mig. Å ena sidan spelar det ingen roll eftersom jag har så otroligt bra och trevliga människor, hundar och omgivning omkring mig, i största allmänhet.

Fick en hollandshälsning idag, ett av de trevligare mailen i min inbox. Elly skickade en kort rapport om läget..haha, roligt att få höra lite.

Efter en promenad i solskenet och de senaste dagarna färskt i minnet har jag bestämt mig för att bara göra det som jag faktiskt trivs med. Vissa saker måste man göra, till exempel åka tillbaka till Holland eller leta jobb till hösten, men det finns saker som faktiskt inte är värda att ägna sig åt.
Vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag äta svenska köttbullar och sen ska jag göra något som jag saknat så otroligt mycket (även om jag med all säkerhet kommer ånga det imorron när jag sitter där i konferensrummet med total stiffness) åhh ser fram mot: Bodybalance. Med bästa sällskapet, lyllos mig.

Inga kommentarer: