måndag 21 april 2008

Äntligen

Tillslut har jag samlat tillräckligt mycket energi (märkligt att det blev en dag när jag är som tröttast) för att ladda in alla foton. Hade jätte många foton från Sweden.
Om man hade varit lite poetisk hade en dikt suttit fint till bilden av kvällens solnedgång. Men nu är inte fallet så (tyvärr?).
Payas, Iske och jag tog oss en hurtig löparrunda framåt kvällen idag med. Skönt att få skogen nääästan helt för sig själv. De flesta sitter framför TV:n vid åtta tiden(I now for sure...det är min lilla hobby att kika in till folk om kvällarna. Kul är att alla har sina vardagsrum på nedervåningen mot gatan och alla hus har stora, låga fönster). Tur att jag inte åkte till hundklubben idag, hade fått damp på minsta lilla fjolleri från hundens sida och är det något man ska undvika så är det att träna hund om man inte är på humör. Dessutom trodde jag att jag skulle somna vid kvällsmaten.
Kan även upplysa om att man faktiskt får håll av att springa efter att ha ätit middag.


1 kommentar:

Anonym sa...

tack jag är så stolt över min champinjon magi ;) nu ska vi bara ta över resten av europa! varför jobbar och bor man i holland??? hur hamnade du där? och hur går det med språket?