söndag 1 juni 2008

Nu behöver ni inte undra

Nej, jag är inte gravid.


Tänkte att det var lika bra att svara på den frågan innan jag visar mig för folk. På grund av roligheter och måsten kan jag inte hålla mig hemma utom synhåll för folk länge nog för att saker och ting ska se bättre ut.
Nu behöver ingen fråga eller gå omkring med skvaller (attans! kunde jag inte ens unna folket det...).

Nu har jag dessutom, äntligen, bevisat för folk att nej, det skulle inte se bättre ut om jag "la på mig lite". Som jag försökt förklara men aldrig viljat bevisa sätter det sig inte över handleder, lägger på former eller överhuvudtaget på rätt ställen. Det resulterar i en välplacerad kulmage och dubbelhaka.
Jag har levt otroligt bra här nere. Ett ställe med godare mat hade varit svårt att hitta.

1 kommentar:

Sofia sa...

är inte de det värsta!! just att folk menar: -Du har inte rätt att klaga för du är smal!
när ska folk fatta att man jämför sig med sin egen kropp och inte med ett 200-kilos fetto?