torsdag 12 juni 2008

Håll till godo

Det är så sjukt att speeda upp från noll till hundra på bara några timmar. För en vecka sedan hade jag allt i huvudet och idag klarar jag inte många timmar utan min kalender. De senaste dagarna har innehållit massor med roligheter(och några mindre kul möten, telefonsamtal och småtråkigt). Shopping, lunch på stan, student, valphantering och passning, glassätning och naturligtvis uppackning. Rummet är fyllt av halvuppackade väskor, tvätt och öppnade presenter.
Sängen står mitt ute på golven för att vara på den säkra sidan. Dammsugning har ännu inte hunnits med och jag kan lova att det har flyttat hit både en och annan sen jag dammsög här för ett halvår sedan (MEN! spindeltoleransen har ökar markant jämfört med förr).
Morgondagen bjuder på mer studentande och till helgen blir det besök i Skäggalösa och hundvakt (det är ju så roligt att passa andras hundar, kan inte låta bli liksom).
Sen är det dags att planera inför sommarens första Skåne-resa, kan inte bli annat än trevligt.


Nu är alla bilder från Holland, utom faderns, ihopsamlade så snart kommer ett litet bildsvep. Många fina bilder blev det.
Sofia och Victoria påväg till 20-års birthdayparty. Sofia stolt över sin wet-look.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej....ingen handlerhjälp i Gränna då med andra ord??