söndag 2 december 2007

resblogg

Välkommen till min resblogg!
En dokumentation som görs över min planerade resa till Holland/Nederländerna för att hålla mina medmänniskor uppdaterade, nyfikna, kanske låta någon känna igen sig, bli avundsjuk eller känna lättnad...
Idag har jag ännu inte förutsättningarna klart för mig men hoppas så klart att kunna uppdatera kontinuerligt och med någorlunda vettiga och roande inlägg förhoppningsvis med lite bilder då och då.
Just nu är jag väldigt tacksam för alla människor som hjälpt mig att komma hit (Oskarsgala varning)...
Anna, kennel Excerno
La Familia naturligtvis
och för att inte direkt nämna några namn: övriga, tack.



Gör en titt då och då, håll tummarna för att allt går som jag vill och kontakta mig gärna om det finns några frågetecken som skulle behöva rätas ut (går bra att kontakta även för nyfikenhetens skull).

Valet av http adress behöver inte kommenteras, it´s just true. Anledningen till att jag valde blogger är att det fungerar bättre och låter bra tillsammans med min internationella http-adress, tss.

Inga kommentarer: