fredag 28 december 2007

Planering

Nu börjar det verkligen närma sig. Idag "sa jag upp mig" på mitt jobb, tur att timvikarier inte har tre månaders uppsägnings tid:-) Jag kommer jobba december ut, sen är det slut! Känns lite konstigt att lämna allt och alla men samtidigt vet jag att jag inte vill jobba inom vården i framtiden och jag vill resa och se nytt...rätt lätt val egentligen.

Idag pratade jag med Gerard och blir upplockad på Shiphol Airport den 9 januari. Det ska inte heller vara några problem att koppla upp datorn mot bredbandet och det känns skönt.
I vår kommer kenneln ha en hel del kullar och har för tillfället 20-25 hundar. Bland annat kommer min uppgift bestå i att soc träna några av dessa samt även lite handlingträning. Det är verkligen super kul att träna handling med unga hundar och kunna forma dem så som man vill ha dem. Särskilt när hundarna i fråga är öppna och glada individer. Och dessa raserna kommer det inte vara några problem med...tack och lov:-)

Inga kommentarer: