onsdag 19 december 2007

bokat

Då var det klart! Tågresa till Kastrup är bokad, betalad och ska bara hämtas ut. Flygresan till Amsterdam från Kastrup är både bokad och betalad...nu är det bara incheckningen kvar.
Två väskor/40 kg bagage får jag ta med. Skönt att slippa snåla på packningen. Iom att jag måste ha dator och lite visa hund-kostymer med mig (utifall att...) blir det lite tyngre än vad det skulle behöva bli.
Allt som allt kostar det ca 500 SEK, inte särskilt farligt för Alvesta-Amsterdam.


Har hunnit fixa allt med banken så att jag kan betala via internet, har rätt kort, tillr med pengar etc, även varit hos tandläkaren för att försäkra mig om att inget är fel...
Nu är det bara packningen som ska förberedas vilket jag tänker ägna mig åt efter nyår(har börjat på en lista, överst står det kvarbliven grammatikbok från engelska A i ettan samt engelsk lexikon).

Just nu är det bara jobb, julklappar, jobb, inoff utställning, ytterligare jobb och faktiskt lite nyårsfirande som står på shemat. En saftig lön i januari kommer att sitta helt rätt.
Så...god jul.




Inga kommentarer: