onsdag 5 december 2007

rapport

Nyss sände jag iväg ett mail till Holland för att kolla flyg/tåg tider och få lite mer kött på benen (hrrm).
Min viktigaste fråga (förutom flyget, annars kommer jag ju inte dit):
Kan jag koppla upp min dator på nätet? Utan datorn är jag ingenting. Enligt mina referenser finns där dator men det är väldigt stor skillnad att sitta vid sin egen.
Jag har upplyst mina vänner om att ladda ner skype(ska till en svensk för att komma på något sånt, hehe) och införskaffa headset o webbkamera:-) och det är någon jag inte sagt det till uppmanar jag resten här och nu! Det är fantastiskt att kunna flytta till ett helt annat land och fortfarande kunna vara aktiv med samma saker och hålla kontakten på ett helt "vardagligt" sätt.

Jag inväntar svar från Holland och uppdaterar inom snar framtid anledningen till mitt beslut att åka till Holland.


Jag har fått höra att the Dutch always whine about the weather, bra, då kommer jag att känna mig hemma...undrar om det finns något land som pratar mer om vädret än vad vi gör i Sverige.

Inga kommentarer: